8 Temmuz 2012 Pazar

0

Uzun zaman sonra

  • 8 Temmuz 2012 Pazar
  • Unknown
  • Share
  • Uzun zamandir sizlere blog yazilari yazamiyordum. Ancak bugünden itibaren yeniden sizlerle birlikte olmaya çalisacagim. Bildiginiz gibi havalarin isinmasiyla birlikte artik bilgisayar basindan oturmak sikici geliyor ve sadece  önemli olan e-mail'leri kontrol edip gidiyoruz.
    Yaz tatilinin gelmesiyle ve is hayatinda bulunan yogun günler ile karsi karsiyayiz. Tatil günleri olunca is arkadaslarimizin izinli olusu nedeniyle biraz yogunluk olabiliyor. Ancak e var ki bu yil diger yillara nazaran biraz daha keyifli geçiyor.
    Tatil için yaptigimiz planlarimizin suya düsmesiyle birlikte burada kendimiz için baska  bir seyler düsünüyoruz.
    Havalarin isinmasiyla mangal, piknik yapimi ve bizim ufakligin yeni yeni parklara götürüyor olmam beni sevindirirken ufakligi mutlu ediyor. Bizlerde onun bu mutlulugunu gördükçe seviniyoruz. InsAllah önümüzdeki günlerde sizlere güzel ve hos resimlerini gösterecegim.
    Ancak simdilik bilgisayarimin masaüstüne bir resim ariyordum nihayet bir tane uzay resmi buldum ve kullanmaya basladim. Sizlere sunmak istedim.
    En güzel ve hos vakitlerde bulusmak dilegiyle..


    0 Responses to “Uzun zaman sonra”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!